Hvordan håndterer jeg pakkelabels?

I denne artikel:


 

 

Se videoen

 

Benyt vores step-by-step guide
  1. Gå til Ordrer > Alle:

  2. Filtrer dine ordrer på status "Ikke behandlede ordrer" for at vise alle nye ordrer:


    Bemærk: Sørg for at søgefeltet er tomt hvis du vil se alle ordrer med denne status.
  3. Set markering ved de ordrer du ønsker at eksportere til din fragt integration:

  4. Klik på det grønne plus for at forberede eksporten:


    Eksporten er markeret af et timeglas-ikon ved kolonnen "Eksport". Ordrer kan fjernes fra eksporten via det røde minus ikon.
  5. Vælg fragtintegration i dropdown listen for at sende de markerede ordrer til den pågældende integration:


    Bemærk: Hvis du endnu ikke har opsat din integration med aftaleinformationerne skal det gøres her, før du kan fortsætte.
  6. Klik på PDF-ikonerne for at åbne pakkelabel til print:

Hvis du f.eks. har en GLS-integration, vil tracking nummer blive placeret inde på den pågældende ordre, og være synligt i ordre afsendt e-mailen.

 

Bemærk: Hvis du ikke kan se din integration i dropdown listen, skyldes det at den håndteres separat via login til den pågældende aftale. Ved integrationer som Shipmondo håndteres ovenstående f.eks. via dit Shipmondo kundecenter. Du tilføjer og fjerner integrationer via Apps, som du finder i venstremenuen.

 

Læs mere
  • Læs mere om opsætning af fragt her
  • Læs mere om ordrebehandling her