Hvordan krediterer jeg en ordre?

I denne artikel:


 

 

Se videoen

 

Benyt vores step-by-step guide
  1. Gå til Ordrer > Alle:

  2. Filtrer dine ordrer på status "Afsendt" for at vise alle afsendte ordrer:


    Bemærk: Sørg for at søgefeltet er tomt hvis du vil se alle ordrer med denne status.
  3. Klik på ordrenummer eller redigeringsikon på den ønskede ordre, for at gå til ordredetaljer:

  4. Klik på "Opret kreditnota (kladde)":


    (herfra arbejdes der på en ordrekopi med nyt ordrenummer og ordrestatus "Kladde")
  5. Foretag evt. ændringer (så som at sætte fragten til nul, hvis denne ikke skal krediteres), og sæt ordrestatus til "Kreditnota":

  6. Klik på "Refundér", for at tilbageføre beløbet til kundens konto:

Bemærk: Hvis du f.eks. får en fejl når du vil refundere beløbet, kan det være at transaktionen ikke længere er gyldig. I så fald skal du tilbageføre beløbet på anden vis.

 

Læs mere

Læs mere om kreditering i denne artikel.