Om E-conomic integrationen

I denne artikel:


E-conomic er et regnskabsprogram som er tiltænkt små- og mellemstore virksomheder. Ved at integrere E-conomic i din webshop får du mulighed for at oprette og sende; fakturaer, tilbud og ordrer, samt scanne bilag direkte til dit regnskab.

Udover at være et regnskabsværktøj tilbyder E-conomic andet funktionalitet som lagerstyring og tilføjelse af nye produkter til dit sortiment. De mange muligheder som intergrationen tilbyder kan medføre at den synes uoverskuelig. Inden du begynder at opsætte e-conomic anbefaler vi, at du beslutter om Smartweb eller E-conomic skal være Master og om du ønsker at benytte lagermodul fra Smartweb eller E-conomic. Det kan du læse mere om her.

Når du har besluttet dig for om du ønsker at oprette dine produkter i Smartweb eller E-conomic og hvorvidt du ønsker lagermodulet fra Smartweb eller E-conomic kan du begynde at sammenkoble de to systemer. Til dette formål har vi lavet en guide, der hjælper dig med din opsætning af e-conomic

Hvis du i forvejen bruger E-conomic og ønsker at overføre dine produkter til din webshop kan du få hjælp her.


Værd at vide: Integrationen synkroniserer mellem SmartWeb og e-conomic hvert 15. minut. Synkronisering af ordrer bestemmes af ordrestatus, hvilket sættes i integrationens indstillinger i shoppen. Produkter sættes automatisk til synkronisering så snart der foretages ændringer på et produkt.