Worldline (Bambora Checkout)

I denne artikel:


    Introduktion

    Med Worldline Checkout (tidl. Bambora Checkout) får du mulighed for at benytte din indløsningsaftale ved Worldline sammen med Worldlines eget betalings flow.

     

    I praksis

    Hvis du ønsker at benytte Worldline Checkout i shoppen skal du oprette en aftale ved Worldline. Når aftalen er godkendt modtager du følgende oplysninger fra Worldline til indsættelse i shoppen under Indstillinger > Betaling > Bambora Checkout, nederst på siden:

    • Forretningsnummer (Merchant): Udleveres af Worldline
    • Hemmelig nøgle (Secret): Udleveres af Worldline
    • Adgangs nøgle (Access): Udleveres af Worldline
    • Md5: Udleveres af Worldline

    Hvis du har spørgsmål til opsætning af din Worldline Checkout løsning skal du kontakte Worldline. De kan ligeledes hjælpe med at afklare spørgsmål du måtte have til værdierne der indsættes i shoppen. Dine aftaleoplysninger ligger ikke bag et login ved Worldline men sendes direkte til dig når din aftale er oprettet.

    Når du har indsat værdierne skal du sørge for at slå de betalingskort til på betalingsmetoden som din indløsningsaftale er godkendt til. Dette gør du ved at klikke på kortopsætning øverst på siden:

    Bemærk: Husk at aktivere kortene for de pågældende leveringslande og sproglag som du ønsker kortene være aktive på:

     

    Bemærk: I betalingsmetoden Worldline Checkout bliver Lindorff (faktura- og delbetaling) skiftet ud med Collector Bank og derfor er betalingsikonet nu opdateret.

    Hvis du benytter dig af Lindorff, kan du selv opdatere betalingsmetoden ved at ændre titel her: Indstillinger > Betaling > Kortopsætning. Her finder du Lindorff, retter titel til Collector Bank og klikker derefter på "Gem". Logoet er allerede opdateret.

     

    Nyttige links