Administration af e-mail konto

I denne artikel:


Når du skal administrere dine e-mail konti har du 3 muligheder. Disse vil blive beskrevet herunder:

  1. Videresendelse:

    Når du klikker her, kan du indsætte den e-mailadresse som denne e-mail skal videresende indkommende mails til. Dette betyder at hver gang denne e-mail adresse modtager en mail, så vil den automatisk blive videresendt til en specifik e-mail adresse.

  2. Redigér: 

    Du har her muligheden for at redigere e-mail kontoen. Dette kan gøres via følgende muligheder:

    • E-mail
    • Adgangskode (min. 4 tegn)
    • Gentag adgangskode
    • Fornavn
    • Efternavn
    • Pladsgrænse
    • Autosvar: Du kan her skrive et automatisk svar, som folk får sendt tilbage når de sender en mail til dig. Dette kan især være nyttigt hvis du f.eks. holder ferie, eller ikke er på kontoret. På denne måde ved dem der vil have fat i dig, hvorfor du ikke svarer, og hvornår du vil have mulighed for at kunne svare igen.
  3. Slet: 

    Hvis du klikker på denne her boks, så sletter du e-mail adressen.